.......

Denna vecka har varit en jobbig vecka, folk har varit sjuka på jobbet, man har fått jobba över. vet att det e sånt man fått göra men inte alltid kul, men barnen har iaf varit toppen denna vecka så det var bra...

Sitter å tänker på vad man ska skriva i sin blogg, vet inte riktigt vad som e bäst. just nu har det blivit något som en dagbok av nåt slag eller bara återberättning av dagarna som går. har sätt andras bloggar och känner att mina inte lika bra, men det kankse kommer...tänkte iaf bli lite bättre på att lägga in bilder, det e alltid skoj!!

Idag så jobbade stefan å efter han slutat skulle vi åka till Barkarby för att handla present till Emma som fyller 3 år...Grattis tjejen!! och när vi nästan va framme så var klockan närmare 4 och affärerna stänger 5 så vi hade en timme på oss att gå in på toy R us och nya Intersport men då hade det hänt en olycka eller rättare sagt två stycken längs e18 så det gick i snigelfart, höll på att få panik, tänk om vi inte skulle hinna fram å köpa present...kände att jag satt bara å irreterade nmig på massa saker runt omkring i trafiken.
Klockan tjugo i fem kom vi äntligen fram efter att åkt i snigel fart, i stort sätt stått stilla så hade vi tjugo minuter på oss att hitta en present....och det vi köpt tror jag hon blir toppen nöjd med.....

sedan åt vi middag med Camilla å Rikard idag, lagade middag ihop å det var så GOTT!!! tack CAmilla för det goda receptet...sedan efter middagen kom lasse över å så har vi hängt hemma i soffan å snackat tills nu...stefan å lasse drog med freddan på nån fest grej dom skulle titta in på....

Nu tänkte jag gå å lägga mig men vi hörs snart igen....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback