Fransk Bulldog

137077-3
                       Våran drömhund                           

Har kommit hem från jobbet för ett tag sedan å försöker få tag på hunduppfödare....jag å stefan vill ha en liten fralla (fransk bulldog)...har velat ha hund länge och nu bestämde vi oss för att skaffa en, om någon nu  vill sälja en till oss.
Vi har kollat runt på lite olika raser och hittade ganska fort frallorna, först föll man för hur söta de var, sedan läste vi om dem på olika hunduppfödares hemsidor och på andra sidor och kände att detta är verkligen en hund för oss. Har hört mig för , men alla har inte valpar nu, nägra får i december och några planerar till våren.
Just nu, man bara längtar tills någon säger att vi får köpa en hund av dem.

Vi har kollat runt på alla möjliga sidor om allt med hundar, från vilket halsband hunden ska ha till vilket korg(nånting att få ligga i) till hunden, reflexer när man e ute å går i mörker och flyt västar när vi är ute i skärgården på sommar halvåret. Man blir helt "knäpp"  i längtan efter en fralla.

Har ring en uppfödare idag, hon svarade inte och fick lämna in ett meddelande på hennes mobil, jag lät helt knäpp, blev så paff när  svararen gick igång å visste inte vad jag skulle säga.hoppas hon ringer upp iaf. hennes hund ska ev få valpar i slutet på december om allt går som tänkt. Hoppas hon tycker om oss bara.

Nu har jag babblat på massor här, ska nog avrunda, måste laga mat nu....

kram på er alla mina vänner som läser detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback