Min första gång

Linda sommar 2006

Så nu har man skaffat en egen blogg, känns lite konstigt men roligt samtidigt.
tycke det e så jobbigt att veta va d man ska skriva men tänkte typ att man kunde skriva några rader när man kan å lägga upp bilder å så så att alla vänner får se vad man hittar på...

som sagt just nu försöker jag å Stefan skaffa hund, en fralla (fransk bulldog) längtar så tills vi får en ...vi har velat ha hund så länge och nu hoppas vi att det blir verklighet snart......

Kom hem från jobbet alldeles nyss å nu  måste jag städa å laga mat innan stefan kommer hem....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Va kul att du har skaffat en blogg!
Idag har vi äntligen kopplat in våran dator så jag kommer från och med nu uppdatera min blogg med bilder ooofta! Hoppas du mår bra annars! kram Anna

2006-11-13 @ 18:30:17
URL: http://fragglarna.blogg.se
Postat av: Camilla

tjohoo! vad kul, då har jag nåt att läsa varje morgon jaa kommer till jobbet! hörs sen!

2006-11-14 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback