Nu far jag snart!

Sitter å har rast på jobbet nu, men om cirka tre timmar slutar jag å då e det äntligen helg....skönt!!!
Morsan å Farsan kommer å hämtar mig på jobbet, ska upp till Rättvik över helgen ...ska bli super skönt...

denna vecka har varit jobbig, har ett visst barn gnäll/skrik i huvudet ständigt, och  orkar knappt vara på jobbet längre pga av detta, men nu e det helg å det var tur det....

 Camilla, håll hårt i plånboken i helgen för nu e jag inte hemma å kan rädda dig...hahaha....

Nu e rasten över...synes snart igen..............


Kommentarer
Postat av: Camilla

jaja, jag får väl gör a det då. men bättre när du har koll på mig! ha en trevlig helg!

2006-11-17 @ 13:22:18
Postat av: Anna

Ha det så skönt i helgen gumman!
Kram Anna

2006-11-17 @ 15:43:27
URL: http://fragglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback