Tiden går fort

Nu har jag kommit hem från en helg i Rättvik, kom upp sent i fredags efter attt åkt i en Volvo xc90 som farsan testar, han har tänkt sig att köpa en sådan (pappa å hans leksaker)

I lördags åkte jag ner på samhället å träffade Sara för en fika och vi pratade om hennes graviditet och om gamla tider osv...hade det jätte trevligt. vi tog en promenad genom samhället å det få affärer som var öppna.
sedan behövde sara vila,det e inte så lätt att bära på all den där tyngden på magen.....
Vi bestämde oss för att träffas senare och skulle följa med henne å aron å anna å robert till bowlingen.....
Jag åkte hem å vilade mig å gjorde iordning mig sedan fick jag åka den stora Volvon, den var superskön att köra. Jag sara å aron åkte å käkade på kina krogen, hade aldrig vait där förut men det var super gott.... vi snackade en massor å garvade i massor....
Vi drog till bowlingen och kollade in när alla bowlade,Staffan (saras bror) kom förbi utan att vi visste det...pratade litem med honom och det var länge sedan sist...

När vi väl börjat bowla så gick det så dåligt, har aldrig gått så dåligt...men hade så skoj...!!


Nu e jag hemma å var så trött när jag kom hem men det var skönt att vara hemma.....

Nu hinner jag inte skriva mera, rasten e över....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback