Det var så länge sedan man skrev här.....

Nu e det typ flera månader sedan man uppdaterade här och vad är det som hänt...jo magen har växt sig gradvis större för varje dag, bebisen leker för fullt därinne.
Jag å Stefan letar hus, hittade ett men det blev alldeles för dyrt efter de andra lagt ett så högt bud,men vi letar vidare....
Vi har hämtat barnvagnen, den e så fin!!!
Yngsta syrran tog studenten för 2 veckor sedan, super skoj!!!
Och jag ligger hemma nu med världens *jävla* foglossning så jag knappt kan röra mig och när jag väl rör så gör det så ont så jag bara vill grina....

Jag lägger nu upp lite bilder på vad som hänt på sista tiden å hur magen ser ut.......

image22
Syrrans student 1 Juni 2007


image23
Så här stor var magen  i vecka 25, typ 2 veckor sedan så nu e den ännu större.....


image24
Bea, Danne å Lilla Lukas var över en kväll i maj.....Visst e Lukas söt...

image25

Min å Stefans lilla krabat i vecka 19.....längtar efter dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Vad kul med en uppdaterng! Jag går in här varje dag och kollar....:-) Badrummet vart ju verklgen supersnyggt.. Magen e så fiiiin! Guu vad fort det går! Hoppas din foglossnng blr lte bättre snart och att v kan ses snart! Kram kram

2007-06-14 @ 22:20:39
URL: http://fragglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback