Gamla bilder som aldrig visats här....

Tänkte lägga upp lite bilder från innan jag startade upp denna blogg...

image27

MIna två kompisar Bea å Anna som jag lärde känna under min komvux tid....Ni e helt underbara!!!

image33

Jag å Min kompis Camilla...Nu bor vi grannar, fan va kul!!!

       
                      ***KÄRLEK***

image31

MIn kompis Anna hemma hos oss.....

image32

Jag, Bea och Anna  7April 2006...Våran avslutning på Barnskötarutbildingen

      image37

Grym underbar strand i Thailand, Laem sing heter den...



image39
Jag Vid Laem Sing

image40
Koh Kai Nok, en liten ö som var helt fantastisk....



image43
Tre syrror  1juni2007

image44
Världens bästa ställe  i skärgården, Lilla Espskär......

image45

Våran underbara stuga i Rättvik, finns en stuga till bredvid denna men den finns ej på bild...
Längtar tills jag kommer upp hit i sommar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback