Hemma!!!

Så nu e man hemma, var sjukskriven i torsdags förra veckan  pga min foglossning, var till jobbet i fredags men bara för att det var planeringsdag så vi hade inga barn...
bestämde mig sedan efter en jobbig och ont helg att sjukskriva mig själv hela veckan, mina jobbkamrater vill inte att jag kommer till jobbet heller, kan ju inte göra nåt annat än att sitta ner typ!!!
Ringde barnmorskan i morse å sa som det var å då fick jag tid hos en läkare nästa måndag så då förhoppningsvis blir jag sjukskriven, skulle vara knäppt om det inte skulle bli så för jag har så ont.....

Så som sagt, nu e jag hemma å har det supertråkigt istället, ligger i soffan i en bekväm ställning å tittar på en massa tråkiga repriser som man sett säkert 3 gånger innan, sen sitter man här en stund men  klarar typ bara en kvart om gången innan det gör ont så jag måste gå å lägga mig igen....
ska nog till imorgon hyra en film eller nåt, eller kanske låna så man kan fördriva tiden nåt iaf....
Nån som läser detta och är hemma får gärna komma över å göra mig sällskap om man vill....

Fick idag brev om föräldrautbildningen jag å stefan ska gå på i aug/sep, fyra tillfällen i bålsta å sedan på en förlossningsvisning i Uppsala på Akis....
Ska iaf bli himla kul att träffa lite gravida människor, se om man känner igen någon....

Nu ska jag gå å titta på tv igen, ska ikväll på sista personalmötet på jobbet, vi ska ha avslutning tillsammans med en annan förskola och äta gott å så,å jag ska gå på det iaf, men har bilen ifall jag inte orkar....

Kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback