Midsommar

Nu ska man ut till skärgården å fira midsommar med Stefan å hans familj.....
Stefans pappas släkt har en egen ö som sitter ihop med Arholma som ligger ute vid Norrtälje, det e så mysigt där.
Vi dansar runt midsommarstången å leker lekar som en familj står för varje år, sedan om man har tur tar nån fram gitarren framåt kvällen när vi sitter nere vid stranden å ser solnedgången å vi alla sjunger......

Det e ett år sedan man träffade de flesta sist, det blir så när alla bor utspridda över hela Sverige men det e så kul att träffa alla igen, det e många som inte vet om att jag  å Stefan ska ha barn så det ska bli en kul överraskning....

Nästa midsommar så åker vi till Rättvik å min familj, där är det oxå supermysigt. e så skönt att ha nånstans att åka på midsommarn, varken jag eller stefan e intresserade av att festa  hårt på midsommar så nu blir det bara kul med lite nubbe till sillen( ej till mig) å lite öl under dagen(inte till mig heller), för mig blir det saft eller ramlösa kanske, men det e godare tycker jag....

Nu ska snart ett barn som jag haft på dagis komma på besök, hon ville överlämna en liten blomma för hon slutar ....å jag som inte varit på jobbet denna vecka pga foglossning har inte kunnat säga hejdå till henne, sen försvinner ju jag oxå så, vi får säga hejdå å trevlig sommar båda två.....men vi lär ju alla ses igen iaf för hennes mamma ska ha barn bara 5 dagar innan mig så vi lär väl träffas en del iaf....


NU ska jag försöka få i mig något att äta innan de kommer å sen ska jag åka å hämta stefan på jobbet å så bär det av till våran ö.....

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback