Nu åker vi!!!

Om en halvtimme åker jag å Anki(stefans mamma, liftar med oss upp) och hämtar upp Stefan ¨på jobbet sedan bär det av till Rättvik på SEMESTER!!!!åhhh vad skönt det ska bli, den e efterlängad...
vi ska bara lata oss i solen(om den dyker upp) och läsa böcker,kanske fika lite å handla lite...men ha det så skönt han å jag, sedan på torsdag då åker vi upp till Älvdalen(remma) där de har stuga och firar påsk...ska bli kul att åka det för jag har aldrig varit där fast jag å stefan varit tillsammans i över 6 år nu...

nu måste jag packa in i bilen så hörs vi alla efter påsk....

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas ni får det riktigt skönt på semestern! Ta hand om er och lilla magen. Skönt att det börjar bli klart hemma. Kram kram

2007-04-01 @ 22:03:59
URL: http://fragglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback