fredag idag!!!

Idag kom min mellansyrra Malin hem till oss.jag skulle passa på att göra lite julgodis eftersom man får inget gjort med Wilmer hemma själv...så jag hann ner å handla å sen har jag gjort tre olika godisar....hoppas det blir gott bara....

sen så åt vi pannkaka till lunch, Malins önskemål så det blev jättebra, har suktat på det ett tag....

efter lunchen skulle Wille sova å det gick fort men sen sov han bara en timme å vägrade somna om....

så då har vi hunnit lekt massor, å så har han kollat på sin favvo fillm, Pingu!!!

nu käkar vi lite eftermiddag fika...gott med yogurt.....

sen blir det idol ikväll.....hejar på KEVIN....hope he wins.....

imorgon är stora dagen, våran glöggkväll....ska bli så kul!!!!
har en del till att inhandla men det hinner jag imorgon...

kram


Kommentarer
Postat av: malin.

Pankisarna var super goda, det får vi göra om=) ses nästa vecka. krya på er till de. kram

2008-12-14 @ 23:04:41
Postat av: sara

jag ville också vara med!!!!

kram sara

2008-12-19 @ 19:01:24
Postat av: malin

Ja du sara, du missade rikrigt goda pankisar. /kram

2008-12-20 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback