Nyårsafton

idag e sista dagen på detta å, sen bär det av med ett nytt kapitel i vårat liv.
Just i dag så har jag å min älskling stefan varit tillsammans i 8 år, tiden går så fort....
sen så ska lilla börja på dagis om en vecka, vi ska båda böja jobba heltid igen.
Jag VÄNTAR fortfarande på operationstid för mitt knä.
Semester till Riksgränsen i Mars...
å Masssa kärlek!!!!!

Idag har vi bjudit över våra goda vänner Bea å Jimmy å sonen Lukas...äta go middag , snacka , ha skoj....ha det super kul iaf!!!
Ska bjuda på 3 rätter + en hel del snittar....

nu måste jag gå å förbereda, skulle bara bli ett kort inlägg.....kommer under veckan att lägga upp ett helt inlägg med massa bilder från dec månad....

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!


     


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas ni fick en jätte trevlig kväll!

Vi måste ses snart!! Kramar

2009-01-01 @ 13:14:14
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback