Babysim....

På söndagen slöade vi en del i sängen, eftersom jag hade städat kvällen inne så kunde man lata sig lite...
Wilmer busade vi med , han bara snackade å snackade hela morgonen, han var så mysig.......

Sen så började jag packa inför babysimmet, jag fick åka själv dit denna gång för stefan skulle iväg å spela handbollsmatch....
vid kvart över ett åkte jag å Wilmer ner å det  ar sån snöstorm, så moddigt p backen så man tog det riktigt lugnt....

image83
Wilmer innan vi ska ner i poolen, han var så glad å förväntansfull....

image84
wilmer lika glad efter att ha badat.....

Wilmer tyckte jätte mycket om den stora poolen, men han tyckte lika mycket om  allt som fanns uppe i taket på simhallen...
det var iaf super lyckat å jättemysigt att vara där med wilmer, nästa vecka  ska stefan med....ännu roligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback