..

Hittils idag så har jag varit i skeppsparken med Wilmer idag, det var korvgrillning med Öppna förskolan där, men jag hade bara tagit med mig varm choklad som verkligen behövdes...det var så kallt!!Jag   var där strax över en timme men sen så blev det alldeles för kallt...så jag gick till mammas å pappas butik, jag hade ställt bilen där...så var  min yngsta syrra dä å min  mormor å morfar...så de var kul att träffa dem...när Wilmer blev hungrig drog vi oss hemåt....mormor å morfar kom efter, morfar skulle fixa nåt med våran dator...tack morfar!!

Nu så sover Wilmer men han måste vakna snart för om en halvtimme måste vi åka ner till centrum för att gå på föräldraträff...ska bli kul!!!
han sover verkligen som en stock nu...

jaja, får se  om jag måste väcka honom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback