idag!!

idag torsdag så skulle Wilmer till BVC på vanlig koll.....

Han vägde hela 8,2 kilo nu å var 67 cm lång......Stora Killen!!

jag handlade även stora jordgubbar som jag ska doppa i choklad.....men det e  det närmsta vi kommer till alla hjärtans dag hos oss....vi firar inte sånt för vi känner att fira våran kärlek till varandra ska vi kunna göra varje dag å allt detta med presenter kan man överraska varandra med lite här å där istället när man inte anar nåt.....

ikväll ska jag tränna dubbelpass, först dans aerobics å sen pilates...ska bli så kul....min pappa kommer å e barnvakt 45 minuter innan stefan kommer hem från jobbet......

sen när jag kommer hem ska jag bjuda jordgubbar....

tack för idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback