igår...

igår gick jag på promenad med min kompis Jenny å hennes lilla Emma å deras stora hund xedor....var ute i närmare 1½ timme å gick, var så skönt...fick även se deras lilla nya hund gud va söt han var....jag bara smällte, vill oxå ha en men får vänta ett tag till....

sen så på kvällen var det pilates träning, å denna gång gick det bra, börja komma in i det nu...pratade en del med ledaren oxå som hjälpte mig med olika övningar....nu känns det bra att vara igågn med träningen.,...
Jag har ju lovat mig själv att minst en dag i veckan gå på pass...men att jag även då fortsätter med promenader minst 4 dagar i veckan med Wilmer....
jag tror att det börjar ge resultat nu iaf...jag känner mig lite fastare å så men inte riktigt i magen än men det eär ju det svåraste att få bort efter en graviditet.....

när jag kom hem efter träningen så höll stefan på att natta Wilmer så jag han precis säga god natt till min lille prins....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback