jobbet!

Onsdag: gick jag upp 7 för att lämna in bilen på lagning, åkte dit men så va inte mecken där, så jag ställde bilen dä'r å gick hem...
vilade en kort stund sen så gjorde jag mig klar å Wilmer med...vi skulle hälsa på mitt jobb...jag hade gjort klart hur jag ska jobba i höst så jag skulle lämna in schemat till chefen...

tog en 35 minuters promenad dit för bil had ejag inte....barnen var så glad anär jag kom, de var så nyfikna på Wilmer som har växt en hel del sedan förra besöket där....
några barn gick med mig på promenad på gården , några barn fick även dra vagnen Wilmer låg i, det tyckte de var så kul!!!

fick även veta en tråkig sak, en person på mitt jobb har fått Cancer...Krya på dig!!!sånt gör mig så ledsen, bra människor som drabbas så....

pratade med Chefen å allt lät ok om mitt schema, ska bara lämna in ledighets ansökan å föräldraledighetsansökan...

Jga å Wilmergick sedan hem, stefan var ledig så vi lekte en hel del med Wilmer när vi kom hem....Wilmer rullade så många gånger då så jag knappt kunde hålla räkningen....han e så duktig våran kille....

Vi åkte å handlade mat å födelsedags presenter till stefans brorsa å min mamma som fyllde/fyller år i veckan.....

vi åkte hem å då fick Wilmer bada å så åt vi middag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback