Lördag!!!

I Lördag så var det en liten handbollsdag för mig å Wilmer....först spelade a-pojk i gransätershallen å Wilmer var så med i matchen, han skrattade å klappade händerna (med min hjälp).....
sen så var jag tvungen att lämna wilmer hos min mamma för att åka å hämt Stefan på hans jobb....nu var det stefans tur att spela.... mot film skulle de spela, så det skulle bli intressant att kolla på....
Stefan började med att göra första målet, få första gula kortet å första utvisningen....va så kul.....
men de torskade tyvärr...men men så e det ibland,,,

sen på kvällen bar det av hem till camilla å Rickard, vi beställde hem mat å gus va gott det var...hade inte ätit mat på hela dagen....
Vi Kollade på melodifestivalen men jag kan säga att jag blev grymt besviken...den låten som skulle gått vidare fick inte en  enda chans till avancemang...jag tyckte om Velvet!!men men så e det med det....

Vi satt kvar en stund å snackade men när klockan närmade sig tolv så bestämde vi oss för att gå hem....jag å stefan hade tagit bilen ner men båda hade druckit nåt glas vin så vi tog vagnen med oss å gck hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback