mamma fyller år idag!!

Idag fyller min mamma år, endast 44 år gammal nu....jag har en väldigt ung mamma för att själv fylla 25 i  år....
själv va jag nu 24 när jag fick mitt första å enda barn hittils...det var alldeles lagom tycker jag....
jag har hunnit skaffat mig en utbildning, ett fast jobb å hus, körkort osv....det enda jag önskat att jag gjort mera är rest men det kan man ju fortfarande göra så det blir bra iaf......

Livet som mamma e absolut det bästa som någonsin hänt mig, det går inte att förklara hur men det e fantasiskt....Wilmer e så himla underbar å sen e hans pappa, min sambo världens bästa oxå....han e helt otrolig med Wilmer, så delaktig i allt å hjälper till med allt som ska göras kring Wilmer....
Jag har nämligen sett så många pappor förr som inte riktigt e så delaktiga förns sitt barn e större å "roligare" att vara med....Men Stefan e verkligen världens bästa pappa....Det tyckter jag iaf....

Nu ska jag hoppa i duschen....för om två timmar kommer stefan hem å då tar vi en promenad hem till min mamma å grattar henne  å så blir vi bjudna på mat å fika...mums!!!

trevlig helg på er alla.....

Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan! Tack så mycket! Hoppas ni också får en fin vecka! Bilderna på Wilmer när han var och badade var ju hur söta som helst. Vi syns vpå öppna förskolan

2008-02-16 @ 09:30:04
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback