söndag....

Vi sov så länge idag, jag vaknade elva å då hade inte ens Wilmer vaknat som låg mellan mig å Stefan.....
Vi gick upp, åt lite frukost å packade så vi kunde gå på babysim....vi tog promenad ner till bilen för att sedan bege oss till simhallen....
väl där så klädde jag på Wilmer hans badbyxor å då slog det mig att jag glömt stänga av spisplattan hemma, fick sån panik....Sprang ut med Wilmer till Stefan å sa som det var då sa Stefan att han hade stäng av den till mig....gissa att paniken övergick till lättnad....att man kan vara så dum att glömma stänga av plattan.......

Idag tyckte inte Wilmer att det var lika kul att bada, han var så trött denna söndag...men han var med hela tiden i vattnet men tog det mest lugnt....

Vi åkte hem å Wilmer sov en stund...sen åkte jag å Wilmer med mina föräldrar till enköping. var bjuden på middag av syrran...
det var jättegott å mysigt....
sen åkte vi till hallen  i enk. å tittade på handboll...var så kul att se dem spela..blev så sugebn på att spela...om det e några jag vill spela med så e det dem, inte nordia...hade så kul med dessa tjejer när jag spelade i enköping sist....
efter matchen gick jag å hälsade på lite gamla lagkamrater, var så kul att prata med dem igen....

sen åkte jag hem å sov

Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter som en bra helg! Hoppas ni får en bra vecka o extra mysigt på Torsdag! Kram

2008-02-11 @ 12:25:54
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Hanna

kul att se dig och stora wilmer i helgen! :)
det är bara att snöra på sig skorna och vara med närhelst du orkar/vill/kan!!
Kram

2008-02-13 @ 07:44:55
URL: http://odeheim.blogg.se
Postat av: Anna

Hej gumman! Vad kul med så mycket inlägg här! Wilmer är ju så söt så jag vet inte vad!! Hoppas ni har det bra! Kram kram

2008-02-13 @ 17:05:41
URL: http://barfotaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback