Söndag!!

Idag var det dags för babysim igen, å idag skulle min mamma följa med och filma när Wilmer å vi badade.....
Wilmer tyckte det var jättekul å bada idag, det var en massa nya saker vi fick göra å det var kul...
har ej sett filmen än men det blev nog super....
tack mamma för att du filmade......

sen efter babysimmet skulle min mamma vara barnvakt, för jag å stefan skulle iväg å titta på handboll i eriksdalshallen, hammarby-sävehov herrar...
vi gick för att sätta in Wilmer i mammas bil å vi  pussades hejdå jag å Wilmer , även stefan å Wilmer....
sen åkte vi åt varsitt håll....tänkte på han såfort det inte hände nåt...det var ju faktiskt första gången vi lämnade bort honom när båda åkte iväg....

Vi hade GPS in men ändå så åkte vi fel, var ibland svårt at tyda vilket körfält man skulle byta till å så men vi kom ändå fram typ 2 minuter senare än vad GPS uträknat  för den första sträckan så det blev ju inte så fel....

Den första jag ser när vi hade satt oss på våra platser var  Robban Z...min gamla upplandslagstränare i handboll, han satt på andra sidan....fick lite kalla kårar...tycker inte om honom....

matchen började å det var så jämt....en toppen match med mycke intensitet.....
i andra halvlek så satt hammarbys tränare staffan olsson framför oss, han har ju genomgått en hjärtoperation så just nu får han se sitt lag från läktarplats men han coachade ändå lite från läktaren, e svårt att slita sig från det tror jag....
matchen slutade 32-27 till hammarby.....
nu kommer lite bilder från matchen....


tobbe Karlsson skjuter....
image107

time out
image108

Skadade linjen Grundsten i Hammarby
image109

Sävehofs Fahlgren skjuter men Hammarbys målvakt räddar
image110


Sen åkte vi hem å hämtade Wilmer.....
DEt hade gått jättebra hemma hos mina föräldrar.....
Tack för hjälpen mor å far!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback