träning

Igår skulle jag träna två pass på Träninhshus1 som jag köpt terminskort hos...
denna gågn skulle vi inte ha barnvakt, utan jag skulle åka till stefans jobbå lämna honom där vid kvart i sju...det brukar vara så lugnt ändå den sista kvarten.....När jag kom dit så ha Stefan självklart en kund , som aldrig gick så jag hann aldrig gå iväg på första passet....
så jag skjutsade hem stefan å Wilmer å begav mig ner för att träna Pilates istället...
satt å kollade på det passet som jag egentligen skulle gått på först, dans aerobics....det såg så kul ut....
måste gå nästa vecka istället....

Idag så har det inte hänt så mycket....Syrran Malin  var över, hon hade köpt tre bodysar till Wilmer som hon gjort eget tryck på,,, va så coola.. Tack Malin!!!

Nu sover Wilmer, han var så trött å somnade på stört i sin säng...

Kommentarer
Postat av: malin

varsågod, jag hoppas de passar.. skulle vara kul att se han i den=). ha en fin helg.

/malin

2008-02-09 @ 10:30:02
Postat av: Hanna

heej, jaa kl 19. men jag har så himla ont i mitt knä så det blir nog bara till att värma upp och sen sitta på bänken.. tyvärr, iallafall som det känns nu. :( kul att du kommer! tar du wilmer med dig?
Kram

2008-02-09 @ 19:43:11
URL: http://odeheim.blogg.se
Postat av: Zandra

Hej Tjejen! Måste skjuta på fikat den här veckan för T måste ha bilen direkt efter jobbet, men kanske nästa vecka?
Ha en bra måndag, Kramizzzzzzz

2008-02-11 @ 08:44:50
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback