Vad har hänt !!!

I lördags så åkte vi hem till Clarre å Sollan för att gratta  Peter(stefans brorsa)... vi blev bjudna påä trerätters å det var super gott...hade så trevligt hela kvällen....
satt även å tittade igenom en bok Clarre hade, bert karlssons fräckisar...åhh den var hur rolig som helst, knde inte riktigt slita mig ifån den,,,,''
sen var det melodi festivalen, å det var faktiskt helt ok låtar med denna vecka, alla de jag ville skulle gå vidae , gick vidare så jag e nöjd...
sen vi halv tolv åkte jag hem för Wilmer hade inte sovit mer än 45 minuer på kvällen....
Men när vi kom hem så ville han inte sova heller, tog typ en timme innan han ens slutade babbla på sitt urgulliga språk...tillslut blev det tyst å han somnade bredvid mig....

i söndags åkte stefan å spelade match å jag p Wilmer gjorde oss redo för att åka på Babysim...
Otur var att Wilmer somnade 15 minuter innan vi skulle in å simmma men han var ändå på sånt bra humör...han ttyckte det var så kul att bada.....

i måndags så skulle jag åka tidigt till enköping för att besikta om bilen eftersom den inte gick igenom förösta gången men när jag kommer dit står det att efterkontroller e stängda pga sjukdom, jag höll på att få slag.....jag kan ju inte bara åka fram å tillbaka å hoppas på att det e öppet, så en trevlig man som stod bredvid mig sa att gå in å prata med dem ifall de kan klämma in mig eller nåt...
så jag gjorde det å efte lite tjat så fick jag åka in där lastbilarna åker in....tack så hemsk mycket!!!jag e så tacksam för att de hjälpte mig, å nu gick bilen igenom så nu dröjer det ett år till innan jag måste åka dit....

sen åkte jag å wilmer till Öppna förksolan å hade det mysigt ....Wilmer lekte men var lite grinig i mellan åt....

Vi åkte hem å då kom syster anna förbi, å gav Wilmer en liten present...han älskar sin nya grodryggsäck....den var god att äta på tyckte han....
sen när anna hade gått , somnade både jag å Wilmer i soffan å vaknade inte förns vid 6 på kvällen...men men, jag var verkligen så trött.....

tack för idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback