Barnvakt!!

Jag nu sitter man barnvakt, Wilmer har precis somnat igen efter har varit vaken från 8 i morse......
Jag själv gick upp 7, det har jag inte gjort sen jag vet inte när....länge sedan iaf....

Emma sitter bredvid  mig å tittar på barnprogram, e så svårt för henne å göra nåt eftersom hon e gipsad upp till ljumsken.....

snart ska jag börja förbereda för lunchen, Emma ska få kyckling å ris medans jag ska äta sallad med kyckling.....

Ikväll blev jag hembjuden till mina föräldrar på middag, ska bli lasagne...mums va gott!!! mammas lasagne e godast, får den aldrig själv så god.....


På lördag fyller min älskling 25 å alla undrar vad han vill ha men han själv säger inget, måste hitta på nåt som jag kan säga till alla som undrar, ska googla runt lite.....
Jag har iaf handlat present redan, för typ 3 veckor sedan.....hoppas han blir glad iaf.....

Nu ska jag vara lite social oxå...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å va kul att du är tillbaka ;-)
Lillkillen har blivit sååååå stor ju *hihi*. Ha en bra dag
Kramiz Z

2008-01-30 @ 13:16:31
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback