Wilmer har blivit fem månader nu!!!



Det är evigheter sedan jag skrev här men har bestämt mig nu för att bli mycket mera flitig på att skriva...så här börjar det....

'Min å Stefans prins har hunnit bli 5 månader, å han e världens underbaraste den lille Wilmer....

Ihelgen var vi i Branäs tillsammans med Stefans familj, alla åkte skidor förutom jag å Wilmer men vi hade det bra iaf
små tjejerna var så duktiga på att åka, men tyvärr så bröt Wilmers yngsta kusin benet, men när de gick till läkaren så var det inte brutet enligt honom, så hon gick med brutet ben i 1½ dag innan hon fick gips... stackars liten...
jag å wilmer ka imorgon sitta barnvakt för henne, hon kan inte vara på dagis så jag sa att jag kunde hjälpa till...

nu kommer lite bilder från branäs å på Wilmer.....


Agnes å Emma redo för att åka skidor
137077-70
Wilmer leker i stugan
137077-71
Kusinerna leker
137077-72
Agnes i backen
137077-73
Emma körde störtlopp å hamnade i skyddsnätet
137077-74
Jag å Wilmer upp på Branästoppen...
137077-75
Emma få skjuts i vagnen efter ha brutit benet(men det visste vi inte just då....
De var så gulliga ihop Emma å Wilmer!!!
137077-76


Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka mysiga bilder!
hoppas ni mår bra allihopa!
själv var jag hos en idrottsläkare igår och fick beskedet att jag måste äta inflammationshämmande medel i 5 dagar för mitt knä. när svullnaden gått ner kunde han känna om det var något problem med korsbandet. man lever i lite ovisshet just nu..
annars pluggar jag på. började läsa till sjuksköterska förra måndagen och jag måste säga att jag har jättekul. litteraturen däremot suger!
ha en bra dag!

2008-01-30 @ 10:30:02
URL: http://odeheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback