denna vecka!!!

denna vecka har jag haft mycket för mig....i måndags träffade jag å Wilmer, Linda med Elina i en lekpark här i Bålsta, supermysigt!!!
i tisdags var jag ute å gick långpromis med Jenny å Emma....
onsdags var stefan ledig å då var vi hemma å fixade å så....i torsdags så träffade jag kompisen Clara med lilla Molly, sen på kvällen kom Bea å Jimmy å så käkade vi middag å drack lite vin, mumma!!!!
idag så träffade vi Jenny å Emma igen å gick en lång promis igen, så skönt å kul!!!

imorgon ska vi gratta kim som fyllt 25  i dag, blir lite poolparty, får se om jag vågar på mig bikinin....
Sen på söndagen e det helt lugnt än så länge, men vi firar oxå 6 års förlovning då....länge länge!!!
så det blir väl en mysig middag kanske iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback