Fikadejt och middagsdejt!!!

Idag så kommer min kollega å vän Clara med sin dotter Molly hit på fika....ska bli så kul, var så länge man träffades....men det blir ju så ibland när båda har barn och man vill inte smitta varann osv...Wilmer har ju arit lite sjuk under våren å då vill man inte smitta lilla Molly som e 6 månader yngre, sen kom sommaren å semestern å då blev det inge heller, men nu e jag hemma å då passar vi på att träffas.....

sen så ringde min gode vän Bea å frågade om hon å Jimmy kunde komma över på middag, å självklart så får de det...men de tar med kött att grilla för det hade jag inget hemma sen så tar vi det vi har här oxå......ska bli supertrevligt, för det var länge sedan jag träffade dem med....

väntar nu på att min kaka, min goda choklad kaka ska bli klar i ugnen, det doftar super gott iaf....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback