Handla

Idag ska jag handla det mesta till min fest på lördag....på fredag blir jag 25 år å jag tänkte ordna en grillfest på baksidan hemma....ska bli så kul!!! de flesta jag bjudit kan komma så vi blir en hel del människor här....
Jag ska inhandla allt till mina potatisgratänger å potatissallad, å sallader(men det handlar jag senare i veckan) sen allt till mina frysta desserter...även alla plasttallrikar å  glas, bestick mm....sen ska det inhandlas på systemet oxå...
Mina gäster får ta med eget kött å dricka för kvällen, annars så står jag för allt ...
ska bli så kul!!!

Just nu ligger min underbare son Wilmer å sover i vagnen ute men så fort han vaknat så ska vi åka....måste ha han sittandes i kundvagnen eftersom det ska handlas så mycket...

Förra veckan var jag i Rättvik på vårat landställe å jag hade det så skönt....vi har badat i siljan, ätit gott, Wilmer har åkt cadillac....varit på tisdagskul, lekt mycket....sen var jag ute en kväll med en massa tjejkomisar, vi käkade först grillat hemma hos en på deras baksida, super mysigt, sen begav vi oss till den nya nattklubben där....det var så J.......A kul!!!!Vi dansade å drack gott....förstår inte att jag fick i mig så mycket å att jag dan efter mådde toppen fattar jag inte heller.....Min mamma å pappa tog även  Wilmer under natten å morgonen så jag fick sova ända till halv 10....skönt va!!

jaja, nu e man då iaf tillbaka till verkligheten igen, skönt att vara hemma hos stefan....
om exakt en vecka så börjar jag jobba igen å det ska bli kul...kul för Wilmer att vara hemma med pappa sin nu...han e en sån pappa gris så det blir jättebra det där...

Kommentarer
Postat av: sara

ja f.. vad roligt vi hade

2008-08-01 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback