nu e man hemma ett tag!!

ja nu e man hemma en vecka efter att ha flängt en massor hit å dit....

först min pappas 50 års fest, super kul var det!! stannade kvar uppe rättvik å firade då midsommar där....mysigt!!!
sen åkte vi till Skärgården på söndagen å då gick Wilmer sina allra FÖRSTA steg själv....jippi!!!!
vi blev kvar i en vecka sen åkte vi hem å såg om huset i fyra dar....åkte sedan upp på bröllop i rättvik, min barndomskompis  Staffan å han  mysiga tjej Jeanette gifte sig....roligaste bröllopet jag varit på.....
sen åkte jag själv ut till skärgården med Wilmer /(stefans semester var över, buhu!!!) åkte bil med Wilmer alldeles själv i 5 timmar, gick bra men lite jobbigt var det....kommer nog inte göra det så ofta,,,, inte så långa sträckor iaf....stefans mamma å bror var där å vi hade det sbra, tråkigt  väder bara....

å nu e jag hemma igen....skönt!!!

var på BVC idag med Wilmer oxå, det hade inte hänt så mycket...jag trodde Wilmer skulle väga mer än 10 kilo nu men så var det inte 9,6 kilo å 74 cm....men det gjorde inget.....Wilmer är så aktiv så det e sjukt...han kan inte vara still en sekund han ska bara gå å klättra överallt....å så äter han hela tiden oxå....mat tokig kille.....

imorgon åker jag å stefan på ännu ett bröllop , vi ska ut på Ljusterö å kolla när hans kusin Martin gifter sig...ska bli kul!!!då kommer Wilmer vara hos sin mormor å morfar , sova över där.....
Jag å stefan ska bo i tält där festen är....ska bli kul!! inte så ofta man gör det!!!

bilder från semester kommer senare.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som om du har fullt upp :D Själv har man bara vart hemma än så länge.

Visst är det kul när de börjar gå, det är så otroligt. Vi kanske kan ses nån dag, gå till lekparken eller nått? Kram

2008-07-12 @ 09:23:30
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback