Nu närmar det sig!!

Om två dar blir jag 25, känns som om det e en lite milstolpe i mitt liv.men det känns bra.....
Hittils i mitt liv e jag lycklig, Har en underbar sambo, underbar Son, underbar familj....har ett fint hus, ett bra jobb å bra vänner....så jag e glad över vad jag har å vad jag hittils har åstakommit....

idag har jag å Wilmer handlat lite till till festen på lördag,men allt fanns inte som man ville ha så man måste göra om detta igen iaf....
beställde tårta till fikat jag har först innan själva grillfesten...jag ¨har suktat på den där tårtan länge nu, White dream heter den....mums vad gott det kommer bli!!!

nu måste jag fortsätta med städningen....
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback