Sommarens bilder hittills!!!


Wilmer äter jordgubbar för första gången.....åhh vad gott det var.....skrek när det tog slut....


Wilmer ville äta själv!!!


Wilmer fin på sin morfars 50 års fest.....


Wilmers morfar utklädd på festen.....


Jag å min älskling stefan på min pappas fest....


äter glass på midsommarafton....gott gotti gott gott tycker Wilmer!!!




heja Sverige......


Wilmer åker båt för första gången...på väg till pappas landställe i skärgården....


sitter i sanden på lilla espskär..... är så kul med en massa sand, den kan man äta!!!!


Jag vill i vattnet!!!!


nu kryper jag i, om ingen hinner ta mig innan!!!


åhh va kallt!!!!


Wilmer i sin nya fina bil dress....


Wilmer badar i baljan ute i skärgården....


Wilmer med sina två små gaddar....


Wilmer tillsammans med sina femänningar  å deras mamma....Wilmer blev helt stormförtjust i dem....


hjälper pappa att klippa gräset.....tränar på att gå......å nu kan jag gå oxå helt utan stöd....


Här är Wilmer med mig å sin kompis Isabell med sin mamma Sara som är en av mammas närmsta vänner.....


Staffan och Jeanette gifte sig....här är de med sin son Gabriel....Grattis!!!


Martin och Anneli gifte sig oxå....Grattis!!!


JAG KAN GÅ.....Har tränat i tre veckor men nu kan jag gå helt själv, 10½ månad gammal.....du  e så underbar min son, love you!!!!

Det var lite från sommaren hittills.....har mindre än tre veckor kvar nu innan jobbet kallar igen.....så det kommer flera bilder från resternade semester senare....


Kommentarer
Postat av: Zandra

Stora killen då! :-)

Kul att se massa bilder ifrån er. Hoppas i har det fortsatt bra och njuter tills det är dags för jobb igen.. KRAMIS

2008-07-17 @ 13:00:42
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Hanna

bilden på morfars 50årsfest när wilmer har slips är helt klart min favorit.. på andra plats kommer bilden när han har bollen i handen, en riktig liten handbollsspelare! och han håller bollen i vänster hand dessutom!!!! :P

2008-07-19 @ 13:21:35
URL: http://jrtfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback