too long ago!!!

ja då va det länge sedan sist igen då....vet inte var tiden tar vägen...
iaf idag har jag hittat en sak som jag letat efter i flera år + en sak som jag inte visste att jag saknade....
jag hittade mitt fina guldhalsband med en berlock på som det står stefan på, jag fick den av han när jag fyllde 18, då vi bara varit tillsammans ett halvår ungefär...å nu hittade jag den och även min guld ring jag fått av min gammel mormor å morfar när jag konfimerade mig....
så nu e jag glad iaf....
har inte hänt så mycket på sista tiden, bara jobbat en hel del, mycket kvällar har det blivit!!!
sen så kanske jag ska operera mig på sofiahemmet i januari, men vi får se när det exakt blir...snart hoppas jag iaf....

idag så har jag å Wilmer varit till tandläkaren för att kolla på  hans tand som han slog i för två veckor sedan, det såg iaf bra ut "tack å lov"...
sen så var vi hem till mina föräldrars hus med de är inte där de är bortresta men min mormor å morfar är där å tar hand om hundarna , så blev vi bjudna ¨på middag ikväll, å det tackar man inte nej till!!

här kommer lite bilder på min älskling Wilmer:....





Wilmer i somras vid siljan, rättvik!



Wilmer på sitt dop i dec 07






Wilmer 1 månad  i okt -07




Wilmer uppe i rättvik sommaren -08....och hans boll såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback