Äntligen fredag!!!

Idag e det äntligen fredag igen å stefan har en ledig helg framför sig...Har inte så mycket planerat men ska iaf åka och kolla på när Wilmers kusin Agnes ska spela handbollsmatch....Det ska bli kul att sätta sig i en handbollshall igen....jag hoppas att jag om ett år spelar handboll igen....så vi får se vad som händer...!!!

Sen på söndag ska Wilmer vaccineras så det blir att gå ner till centrum å trängas igen....

Jag hoppas lite på att vi kanske kan åka iväg å kolla på lite bebis kläder eller nåt oxå.....känner värsta suget efter att köpa nåt till bebisen nu, har haft det länge men nu känne jag att det är dags....
När man väntade  Wilmer så handlade man tidigt och man planerade massor men inte denna gång, eller lite planering blir det men inte i samma utsträckning som med Wilmer.....

Vi kommer inte måla om bebisens rum än eftersom jag vill se vad det blir först....så det blir inte så mycket möbler att köpa heller....Sängen har vi, skötbordet har vi, täcke å kudde har vi, byrå har vi mm....
Ska nog bara inhandla en hylla, typ expedit, fast inte den största....sen vill jag handla ett helt nytt påslakanset och små handdukar.....
sen så ska Wilmer få välja vilken snutte bebisen ska få....den ska WIlmer få ge!!!

Sen e det väl en syskonvagn som står överst på önskelistan men det har vi inte råd med just nu...allt får lösa sig efterhand....



Ikväll ska vi äta fläskfile med ugnstekta potatisar och bea sås...mums!!!

Trevlig kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej och tack för ditt grattis.

Vad kul att du är gravid, precis som jag.

Jag skall börja på en mamma grupp i bålsta någongång här framöver, då kanske vi hamnar på samma =)



Jag känner samma sug efter att köpa nytt till lilla Vilma, men vi har så svårt att byta ut Victors saker också, så det blir nog till att vänta lite.



Ha en trevlig fortsatt helg!



Kram Sofie

2009-11-15 @ 23:47:50
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback