Helgen!!

Helgen har varit blandad med massa besök hit och dit.....
I Lördags var jag och Wilmer  hemma hos mina föräldrar på förmiddagen eftersom stefan jobbade....
Wilmer lekte med mormor och morfar och jag vilade/pratade bara.... Vi blev oxå bjudna på lunch, mammas pannkakor....det var så gott...har verkligen saknat mammas pannkakor....Tack så mycket mamma!!

Sen så åkte vi hem så Wilmer fick sova ....Jag vilade oxå bredvid honom en stund....
Sen så hämtade vi stefan på jobbet för att Wilmer skulle få åka hem till sin kompis  Milton för att leka....
Väl där bjöds vi på fika och pojkarna lekte....
De hade så kul....Det får vi göra om....

Sen blev det mys hemma resten av kvällen....


sen i söndags var det såklart Fars dag....Wilmer väckte oss vid  7 tiden så då fick ha ge sin pappa hans paket....
Jag hade gjorde iordning en fotobok på internet som en hyllning till Stefan som Wilmer tycker e världens bästa pappa....bara en massa bilder på Wilmer å stefan tillsammans från magen till nu....allt roligt de gjort tillsammans mm....
Stefan älskade den....Wilmer tycker oxå det var roligt....

Sen så bjöds det på mysig frukost och sen begav vi oss till ishallen, stefan å Wilmer skulle åka skridskor.
Jag stod för fotograferingen.
Sen skulle stefan ta svin sprutan som typ 1500 andra bålsta bor....vi var där kl 10.20 och han kom hem 13.30.....jag å Wilmer åkte hem för han behövde sova och jag hade så ont för Wilmer var inte direkt tillmötes gående när vi lämnade stefan å som många vet blir mina besvär bara värre å värre å värre....Wilmer somnade i bilen, tur att jag hade vagn....sen kom det värsta, få upp Wilmer på övervåningen...när det väl gott så la jag mig bredvid honom, men jag hade så ont av att bara ligga att jag iinte kunde somna....så det tog drygt en timme innan jag kunde slappna av någosålunda...

Sen skulle våra pappor firas.....jag åkte hem till min  pappa å Wilmer å stefan till stefans pappa....
Vi åt middag å snackade sen blev det hemfärd.....

Jag e glad att kryckor finns annars hade jag aldrig klarat mig....smärtan finns där men kryckorna håller upp mig iaf....

Här kommer lite bilder....


Här är framsidan på stefans fars dag present....


jag å min prins


Min prins badar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback