Irriterad!!

Fick precis höra att barn börjar vaccineras på BVC nu, även fast jag pratade med dem igår morse å då sa det att det precis blev bestämt att barnen skulle vaccineras på BCJF som alla andra.....

Men nu så har de ändrat sig igen, all vaccinering av barn mellan 6 mån - 3 år ska ske på BVC.....
Så nu måste jag ringa imorgon igen...gör inte mig nåt...gör allt för min son men jag blir så arg, irriterad, förbannad att de ska hålla på så här...

Så trött på hur dåligt de sköter detta, känns som om de leker med oss alla!!!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Är väl lite typiskt Bålsta, dålig organisation överhuvudtaget. De klarar ju inte ens av den vanliga verksamheten så nu blev det väl än jobbigare för dem ;).

Hoppas att sonen får sin spruta!



Såg att du kollat in på min sida på familjeliv... därav kikade jag på din blogg!



Lycka till!

2009-11-18 @ 09:33:16
Postat av: Sofia

Jag tycker det är sjukt att man bara vaccinerar på söndagar! Varför? vore de inte bättre om man gjorde de alla dagar, så man slapp denna förbannade kö?

2009-11-18 @ 16:20:41
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback