JA!!!

Gissa om jag blev glad idag när kvinnan från försäkringskassan ringde idag på eftermiddagen och berättade att min överklagan gick igenom och mitt nya intyg oxå gick igenom.....
Så nu får man snart lite pengar.....
Tack så mycket.....

Hon berättade även att efter 90 dagars sjukskrivning så tar tydligen en ny handläggare över och går igenom materialet och kan då neka igen det som är kvar av tiden...det är ca 2½ vecka som jag inte vet nåt om nu  i dec och sen även om jag fortsatt sjukskriven så blir det den nya som går igenom det oxå....så det e en massa pysslande med det.....

Men jag e iaf glad att jag får pengar för den tiden jag har varit hemma och fram till 6 dec....

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Vad skönt att din överklagan gick igenom!

2009-11-05 @ 09:20:24
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback