Kan det inte bli bättre snart!?

Igår var jag på akupunktur för tredje gången och ju fler gånger man går desto längre skulle smärtlindringen sitta i....så jag hade stora förhoppningar för detta men igår så hade jag fortfarande ont men i morse ja då var inte tårarna långt borta....
Jag har så ont i ryggslutet, känns som om jag ska gå itu, ischiasen och foglossningen e hemsk och jag har så ont i höft leden, ungefär som om jag fått en inflammation där eller  nåt...
Sen så hade jag en son som inte alls ville vara tillmötesgående i morse inför dagis, allt tog sån tid och jag var tvungen att bära upp honom fårn golvet och allt....
Sen när jag lämnade  honom så var han ledsen, killen som aldrig e ledsen...gjorde så ont i mig då....men när jag såg han i fönstret sen så var han inte ledsen längre....

Nu e det iaf mindre än 4 månader kvar tills bebisen e beräknad men det blir en sån tung vinter.....glad att stefan e ledig 2½ vecka i jul...ska bli så skönt!!!

Nu ska jag vila en stund, försöka sova lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback