Lång dag!!!

Idag så skulle Wilmer få vara hemma med mig för han skulle på läkarbesök i enköping...fick en lite tokig tid så det var lättast att ha han hemma....
Min ena syrra Malin som bo i enköping var snäll att följa med på besöket för jag går ju med kryckor och det blir så svårt att gå med det å en vagn....Visste ju inte om jag skulle ha en trött kille eller inte just då...

Vi kollade upp Wilmers prickar och rodnader runt munnen....Vi har ju länge lagt märke till att ´Wilmer verkar överkänslig mot vissa matvaror, tex tomat, paprika, jordgubbar (det mesta som är rött vill säga)
Detta är oxå väldigt vanligt bland småbarn, och det växer oftast bort efter ett tag...
Vi har under 3 veckors tid  nu lagat specialmat till Wilmer och sett en stor förändring kring munnen...Wilmers förskola har oxå gett han annan mat, men för att det ska fortsätta så behöver de ett läkarintyg...vilket de ska få så fort jag har fått det på posten....
besöket gick som sagt bra, men det var inge nytt som jag inte visste eller som jag redan kollat upp...

Efter det så åkte vi hem till Malin där hennes kille Hampus var....Wilmer och hampus lekte lite å käkade äpplen medans jag å Malin kollade in H&M en snabbis...har nu köpt in de första bodysarna och byxorna till bebisen....så nu e jag nöjd ett bra tag framöver...

Nu e vi hemma och jag e helt slut, jag som normalt alltid sitter,ligger i soffan hemma hela dagarna medans Wilmer e på dagis...orkar inge mer!! men idag var man tvungen att röra på mig, Wilmer måste tas hand om!!!
Han har iaf varit så duktig i dag, älskar han så mycket...>>Finns inge  bättre än sina barn!!!

Nu ska jag sussa för imorgon bitti är det dax för att gå på akupunktur för andra gången....


Kommentarer
Postat av: Linda

Elina har också en massa prickar och rodnader runt munnen. Undrar om man skulle försöka att undvika vissa saker?



Men vad gjorde ni hos läkaren, tog de några prover eller kollade de bara på utslagen?

2009-11-16 @ 22:42:16
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback