Mysmiddag!!!


Idag ska vi ha en riktig mys middag med tända ljus å go mat.....blir älgfile med potatisgratäng och pepparsås....
Wilmer har redan sagt att han vill blåsa ut ljusen när vi ätit klart i köket så det har vi lovat honom att han ska få göra,sen så blir det att tända ljusen i vardagsrummet å göra det mysigt där med...

Fanns ingen julmust på ICA idag, gissa om jag blev besviken....jag e sååååå sugen....får väl försöka hitta nåt tillsimorgon istället....

Snart kommer Wilmer hem, min pappa hämtar honom idag....Wilmer ar riktigt på bråk humör igår när jag skulle hämta honom eller rättare sagt han har varit det de senaste veckorna.....mycke tror jag beror på att han vet att jag inte orkar, då kör han med mig.....Jag bara bröt ihop då igår....fick så mycket ondare än innan å få hem en buse som bara vill ligga på golvet å skrika å säga AJ så fort jag rörde honom är fullkomligt omöjligt....
trodde min kropp skulle gå itu...önskar ingen denna smärta och det jag går igenom just nu men jag vet att det är så många som gör det....lider tillsammans med er!!
Så min pappa var snäll å avlastade mig idag....Tack!!!!
Så vilken minut som helst kommer min sötis....då ska vi kramas å mysa lite.....innan det är dax för maten......

Ska iaf bli en mysig kväll i våran lilla familj på 3 snart 4......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback