P&T

Jag e så glad, Igår köpte jag en Vagn, en phil & teds syskon vagn.....Fick så många tillbehör oxå....Fick syskonsitsen, transportväska, sidoväskor, regnskyddet, uv skyddet, en liten p&t väska att hänga på handtaget, mjukliften, tror inte att jag glömt nåt nu...allt e iaf P&T orginal och jag räknade ut att allt med vagn å tillbehör skulle gå på cirka 10500:- om jag köpte det nytt men jag pröjsade inte ens hälften.....e så nöjd..!!

Sen när jag kom hem s¨å ringde det en som ville köpa våran lilla sittvagn, han skulle åka på en gång från andra sidan Sthlm om han kunde få den för 800:- istället för 900:- som jag ville ha....Och det fick han om han kom på en gång....så den e nu såld.....Nu vill jag bara att min Cango vagn blir såld oxå...den e i så fin och bra.....användes bara i ca 8-9 månader på ett litet barn som inte hade skor i den eller nåt, den e inte ens smutsig!!!


Idag e Wilmer hemma, han blev magsjuk eller vinterkräksjukan i helgen, från att vara helt normal å sen mitt i natten på fredag till lördagen så spydde han....
Fick inte mycket sömn den natten, sen ¨så hände det på morgonen igen men sen inge mer sedan dess....nu har han varit fri från det i 48 timmar men vi ville ändå inte skicka honom till dagis för Stefan e ledig tis och ons så det är lika bra att han e hemma å får vila ut sig helt några extra dagar....

nu ska jag vila utan datorn innan  WIlmer vaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback