Sälja!!!

Nu har jag kollat runt lite på barnvagns priser på blocket å olika internet sajter....
Ska nämligen försöka sälja våra barnvagnar, Vi vill ha en syskonvagn och det lutar å en Phil & teds...
Jag ville egentligen inte ha en sån men den e mest praktisk, lätt, tar lite plats i bilen, smidig mm....Wilmer testade en sån i helgen och han tyckte om den....
Jag vill iaf ha en syskovagn eftersom jag är mest själv när jag e ute med barnen sen. stefan ville helst inte men om det ska bli nån så ska det vara en phil& teds....

Så nu har jag kollat runt lite med vad den har för funktioner mm och jag tycker om den mera och mera....

Nu återstår bara att försöka sälja Wilmers första vagn...snyft!!!,älskar den vagnen, den e så fin och varit så nöjd med den men den kommer inte behövas längre  jag e glad om man får 2000 för den, den e inte använd så mycket....Sen ska jag försöka sälja våran Quinny Zapp....bra vagn men inte använd mer än typ 5 gånger.... den e värd 1000:- .....så får man ihop ca 3000:- med dessa vagnar så  e det inte så mycket kvar att lägga till själv, tänkte köpa begagnat så jag hoppas det finns några bra kvar när det är dax....


Så nu ska jag bara fota lite vagnar och sen lägga upp dem inom veckan e slut e det tänkt så får vi bara hoppas.....


quinny zapp


Wilmer ligger i Cangon, men ligger på sitt delen eftersom han fick krupp i tidig ålder så hårdliften använde vi bara i 2 månader...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder :)

2009-11-17 @ 14:21:10
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback