Sjukgymnasten och fota och arg igen!!

Snart ska jag till sjukgymnasten som ska göra akupunktur på mig...det blir den 3:e gången och jag hoppas verkligen att jag kommer känna nån skillnad....

Sen när jag kommer hem ska jag fota vagnarna som vi ska sälja och lägga ut dem på blocket....

Måste  även säga att denna saga med vaccineringen än inte är slut....Vi rungde BVC igår igen eftersom det står klart och tydligt på internet på vårdcentralen i Bålstas hemsida att barn mellan 6 mån och 3år skulle nu vaccinerars på BVC och man fick ringa och boka tid, vilket vi hör flera har redan gjort och fått tid...

Denna gång skickade jag stefan på att ringa för jag e så less på att tjafsa med dem.....När de väl ringde upp sa de att nu var det andra beslut igen, att Wilmer då skulle vaccineras på söndag som alla andra på BCJF.....
Stefan blev arg, ej på henne men han ville ändå få ut att han var mäkta besviken och arg på allt detta med tanke på hur många gånger vi stått där redan och minst två gånger till eftersom lillkillen måste få två doser....
Stefan sa att han kommer bli "fly förbannad" om vi står där i kön på söndag igen och vi blir nekade för 3:e gången att ta sprutan....Hon förklarade då att det ska finnas resursen på söndag för att ta på dessa barn....Vi skulle även kolla hemsidan hela tiden ifall det kom upp nåt nytt igen....
det roliga är att det fortfarande står att barnen ska vaccineras på BVC, verkar de ha glömt att uppdatera sidan eller...det är lite vilseledande!!!!

De leker med min son och jag tycker inte om det!!!!

ARG ARG ARG!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det känns rejält i armen alltså!



Ja de verkar varken veta ut eller in på BVC. Bra att han ringde och varskodde dom!

Jag har en tid till Lija på torsdag nästa vecka när hon ska få sprutan, jäklar om de ändrar på den tiden!

2009-11-19 @ 14:03:17
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback