Sprutan

Igår morse var jag på gruppträff för gravida kring vecka 20 på mvc och då frågade de om man ville vaccinera sig efter  mötet, jag hade ju tänkt göra det på söndag men jag tänkte att det är väl bäst att jag å stefan gör det två olika dagar ifall man skulle få biverkningar båda två, då behöver vi inte vara dåliga samtidigt....

Sprutan kändes inget alls, och igår kväll började man känna ömhet och ont i armen men det är inget mot hur resten av kroppen känns så det var inga problem....kunde tilloch med sova på den sidan utan att det gjorde allför ont....
Sen när jag vaknade i morse så mådde jag bra, de säger att oftast kommer biverkningarna dagen efter, speciellt febern men inget här än så länge....så skönt!!!
armen gör mindre ont redan oxå...

Jag tror iaf att jag tog rätt beslut nu med att ta sprutan.....och sen stefan tar den på söndag....och då kanske  man kan skydda Wilmer mera....det ända är att han fortfarande går på förskolan och där kan han bli smittad men jag hoppas det blir bra iaf...

Nu ska jag ta en dusch....en varm dusch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback