Barndomsvän och handboll

Idag kommer en gammal barndomsvän hem till mig å fikar, skulle kommit igår men det var en bilolycka på vägen som hon stod i hur länge som helst så vi bokade om  istället....
Ska bli så kul att tr'ffa henne igen, det är inte ofta men det är kul att vi träffas igen efter ett break på många år....

Sen efter det så ska jag kolla på en handbollsträning, den första på några år för bålstas damer.....Några tappra eldsjälar som fixat ihop ett gäng som ska spela ihop.....Är så glad..
det är bara synd att man inte kan göra nåt själv än bara, men så fort jag kan så e jag där.....har längtat så länge  på att få spela igen, kunna spela igen....vet inte om det kommer gå  än men hoppas på det....
det är ju mitt upphoppsben som e opererat och det kommer ta lite tid innan jag vågar lita på det fullt i en handbollssituation...

NU ska jag äta lunch och vila vidare för nåt annat orkar jag inte...




en sån här body  skulle jag vilja ha sen när bebisen kommit, tyckte den var så tuff...Så får man sitt barns namn på den och så finns den i 4 olika färger...


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för idag vännen. De va jättemysigt att träffas o fika!

Nästa gång får du komma o hälsa på bebisen i den nya lägenheten :-)

Tycker vi satsar på April Maj så både du o lägenheten är redo hihi!

Kramar o tänk nu är de inte långt kvar du klarar de här! :-)

2010-01-26 @ 21:00:12
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback