Fredag!!!

Idag e det fredag å min syrra kommer hit, hon ska söva över här oxå....Få hjälp med Wilmer å allt....det underlättar så mycket....
Har haft hjälp under veckan oxå av min mormor å morfar som bor hos min föräldrar just nu eftersom mina föräldrar e i Thailand....Har fått hjälp med Wilmer å fått middag å skottat hemma....
Sen har en underbar granne skottat åt mig oxå.....Tack tack!!!
Älskar att bo här!!!!Hoppas bara på att man kan få lite bättre kontakt med grannarna sen när vintern eborta, för då kommer alla vara ute mera + att jag kan vara ute mer sen när bebisen kommit för nu så kan jag ju knappt gå så vara ute går inte längre just nu.....

Har även börjat tänka på om man kan bli igångsatt lite tidigare än beräknad för jag orkar inte att vara gravid längre....Har så ont i bäckenet, mina knän smärtar nåt så fördjävligt så jag kan knappt stå alls....andningen e helt körd....får knappt nån sömn på nätterna nu, e konstant trött....
Jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur sängen längre, sova i min egen säng...

Nä nog om mina tråkiga besvär.....

Nu ska jag ta en dusch så man kan känna sig lite bättre en stund.......

Alla får ha en mysig fredag å trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback