Hur ska jag orka??!!

Wilmer vaknade verkligen på fel sida idag, han bråkade å bråkade med mig hela tiden...Jag förstod att det skulle bli så eftersom stefan var tvungen att vara på jobbet till 8....Kände nästan att han kunde lika gärna få stanna hemma för jag orkade bara inte få honom i ordning till dagis....
Men nu blev det så attt han skulle till dagis iaf....
Så fort jag står så få jag ont i magen och känningar neråt, jag kan knappt andas och känns som om benen säckar ihop helt....
Självklart ville inte Wilmer in i bilden då heller....Känner mig frustrerad, jag börjar nästan gråta(gör allt för att hejda mig), känner hur luften tar slut och smärtan tar över hela kroppen.....

Jag har ju som sagt alltid ont även när jag ligger hela dagarna men det blir som värst när man står upp och går, utan mina kryckor hade jag aldrig klarat mig, jag skulle ramlat ihop.....

Jag känner mig just nu helt förstörd, därför skriver jag här, detta e lite av en dagbok oxå fast den e öppen för andra att läsa....man måste skriva av sig ibland när man just för tillfället inte har nån att prata med....

Min kropp har gett upp för länge sedan, det som hållt mig uppe e det psykiska men nu ger det oxå upp snart....
Jag känner hur allt bryter ner mig bit för bit och förstår inte hur jag ska hålla ut 8 veckor till(ev 10 veckor).....

Jag vill ha vår bebis snart, friskt å starkt...så jag kan börja leva igen, våran familj börja leva igen....Det tar på oss alla och mest tycker jag synd om lillkillen, som skulle behöva få så mycket mera stimulans än vad han får just nu...man märker att han e frustrerad över hela situationen.....han blir lättare arg, han vet oxå att jag orkar inte bråka så han får mer än vanligt som han vill....


Så frågan e hur ska jag klara den  här sista tiden framför mig, hur ska jag orka när allt säger ifrån nu...Hur löser vi allt....Stefan borta på resor och mässor mm....även om jag har hjälp med hämtning och middagar så är det fortfarande läggdags, nätter, mornar, blöjbyten, trots osv som jag ska klara själv....

JAG ORKAR INTE!!!

Vill attt det ska vara över nu!!!

Nu går jag å sover orkar inte skriva mera....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback