Inte orkat

Kom hem från Vemdalen för en vecka sedan man har inte orkat bloggat än, gått in på sidan men gåt ur lika fort....
Har haft ont i halsen som ett rivjärn i 3 veckor nu och blev även förkyld förra veckan så jag har bara legat å vilat, vilket jag gör iaf men nu var jag inte ens pigg nog att sitta med datorn i knät....

Tänkte visa lite bilder från våran resa till Vemdalen, vi hade det jätte bra....Har redan bestämt oss för att åka dit  nästa år igen, bra backar för mig när jag ska lära mig att åka skidor då....
Jag bodde i stugan i två veckor, rörde mg endast ut då vi skulle bli bjudna på middagar på restaurang och två ggr i max 20 min för att se min lille/store Wilmer när han åkte skidor för första gången i stort sett...
Wilmer var iaf jätteduktig det jag han se och så missade jag självklart när han var så duktig å åkte knappliften helt själv, stefan springandes bredvid men han åkte själv...hade velat se det....
E så trött på graviditeten nu när man missar så mycket med Wilmer men nu e det mindre än 2 månader kvar..


Glad Wille påväg upp till vemdalen



Wille redo för sitt första åk på skidorna...gissa om han var stolt


i backen...



Wilmer med sin Kusin Emma å åker snow racer..


Jag och stefan precis innan vi skulle ut å äta på restaurang, vi firade 9 år tillsammans!!!



Nyåret med hela familjen...



Wilmer slukar sin efterrätt kl elva på kvällen på nyårsafton



på vägen hem möttes vi av hurmånga renar som helst...





Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket cool kille!! Är själv grymt sugen på att åka skidor. Men är väl inte direkt smidigast i världen.. =)

Ni ser ut att ha haft trevligt i vemdalen iaf! kram

2010-01-18 @ 11:48:50
URL: http://mariahaa.blogg.se/
Postat av: Linda

det ser hur härligt ut som helst! Coolt att han klarade av att åka skidor.

2010-01-18 @ 13:19:46
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: sara

fina bilder verkar ha varit trevlig semester. saknar er kram sara

2010-01-20 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback