Amning, feber , mys!

Nu e man 2 barns mamma å det e underbart.....Vilken gåva man fått med två underbara barn....

tänkte jag skulle skriva om förlossingen senare, hinner inte nu....

har nu iaf varit hemma i lite mer än 3 dar och Wilmer har självklart blivit sjuk, feber...Stackarn har varit så hängig hela dan så det blev tidig sänggång för han idag....
Sen så går väl amningen  sådär...det ville inte riktigt funka från början på BB men efter lite envishet så gick det bra oxch jag kände mig ganska säker (gjorde bara förbaskat ont då hon tagit fel grepp några gånger så man var alldeles sårig), men sen vi kom hem så har det gått tillbaka till att inte funka så bra..Maya har svårt att ta ett bra grepp å innan hon har lyckats med rätt grepp så har det gått så lång tid, hon och även jag blir frustrerade över att det inte går.försöker hjälpa till men det e så svårt för hon vill äta men har inte fått in rätt teknik....
Känner mig inte alls bekväm med amma om man har gäster hemma å så för då blir jag så stressat till att det måste gå på en gång vilket det inte gör.....Hoppas det fixar sig snart bara för vi kämpar vidare Maya å jag.....

sen har vi mysigt hela dan eftersom Wilmer varit dålig å inte kunnat göra nåt annat.....

Imorgon ska vi till enköping fö Mayas läkarbesök, hoppas hon får "godkänt" och även hörseltest...


Kommentarer
Postat av: Emma

Stort stort grattis!!! Vad roligt och vad skönt att du slapp gå över:) Vad fin hon är!

Hoppas att det löser sig med amningen, det är stressande.

KRAM

2010-03-15 @ 09:09:43
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Zandra

Självklart ska ni komma förbi!! Jag vill ju mer än gärna se på henne och träffa dej :-)

Hoppas de gick bra hos läkaren igår.

Kramar

2010-03-16 @ 07:03:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback