Äntligen fredag!!!

Idag var Wilmer ledsen, ville inte till dagis...han var inte ledsen när han gick hemifrån men stefan ringde från dagis å sa att en liten kille ville prata med sin mamma....han ville hem till mig...mitt hjärta gjorde då ont när jag inte kunde möta hans vilja att komma hem...Ville verkligen kunna ha han hemma med mig men just nu går det inte....
Han var så ledsen, grinade som bara den....men snart e han hemma...stefan hämtar idag å kommer stanna hemma resten av dagen....sen e Stefan ledig hela helgen oxå.....
Ska bli så skönt å kul att ha båda mina prinsar hemma...


Sen måste jag bara säga att allt verkar vara lugn i magen, bebis e vild men verkar trivas bra där inne....vill inte ut än iaf....

(ej min mage)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hihi ja när man tänker tillbaka så har tiden gått fort.. Som alltid nu förtiden... ;-)

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans och laddar inför Litens ankomst. kanske Måndag? Jag håller tummarna.

Kramar i massor

2010-03-05 @ 15:58:30
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback