Love my kids

i helgen var vi till vällingby centrum för att shoppa lite kläder till barnen, mest till Maya som är med akut...har inte hunnit rensa Wilmers kläder än för att se exakt vad som behövs...tänk att han nu måste typ ha strl 98 i vissa saker....Vi handlade ett fleeceställ, vindjacka, bodys, klänningar å strumpr till Maya å mjukisbyxor till Wilmer....
Men det behövs lite mer till båda iaf....Jag köpte inget till mig själv...Kläder vill jag inte köpa än iaf....vill ju gå ner mera i vikt så ingen idé....sen så handlade stefan ett par jeans eftersom han hade presentkort....sen köpte han även en Iphone...gissa om man e avis....men jag har som sagt en jättefin ny telefon iaf och den kostar mig iingenting i stortsett så den behåller jag ett bra tag till...

Sen så mös vi resten av dagen å kvällen....

Sen i söndags så lekte vi och fick även besök av Wilmers kompis Milton med pappa...Wilmer har inte varit på dagis på 3 veckor och har verkligen saknat sin kompis Milton så han kom å lekte....

Sen så var vi på middag hos svärföräldrarna..bjöds ¨på god stek med potatis å sås men såsen var jag tvungen att skippa eftersom jag 'äter mjölkfri kost just nu för Mayas skull....Wilmer å hans farfar myste en hel del, var så kul att se.....


Idag så skulle vi ut på fm men Wilmer velade en hel del på om han villle det eller inte och när ha n väl bestämt sig för att gå ut så spydde Maya helt ner sig, hade det i håret å allt....så då fick vi ändra planerna å bada Maya istället, Wilmer ville gärna hjälpa till....sen så gick vi upp på övervåningen å fixade en hel del ren tvätt som skulle in i garderoberna....rensade även Wilmers kläder och han behöver en hel del nya kläder nu....sen har jag tvättat nya maskiner med tvätt oxå....Sen åt vi lunch å Barnen skulle sova....
När de vaknat så gick vi ut då istället....Wilmer å jag sparkade boll å lekte i lekparken....

Nu ska det lagas mat....Bye bye


Kommentarer
Postat av: Zandra

Å vilken mysig familjehelg ni verkar ha haft, Härligt att allt rullar på och funkar bra!

Ses snart?

Kramar

2010-03-30 @ 14:48:36
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback